Kurumların kârlılığı, itibarı ve varlığını sürdürebilmesi için temel amaçlarını, misyon ve değerlerini iletişim çabalarıyla ilgili çevrelere aktarabilmesi, başarılarını etkileyen en önemli unsurlardan biridir.
Kurumun tüm iletişiminin tutarlı bir biçimde yönetilmesi; kurumun kimliğinin geliştirilmesi, imaj ve itibarının yönetilmesi ve ilgili çevrelere etkili bir şekilde aktarılmasını içerir. Bu bağlamda kurumsal iletişim, bir kurumun tüm iletişim çabalarının (içsel ve dışsal) bütünleşik bir yaklaşımla yönetilmesidir. Çağdaş yönetim yaklaşımlarını etkileyen ekonomik, siyasal ve toplumsal gelişme ve eğilimlere bağlı olarak iletişim yönetimi, genel yönetim işlevleri arasında son derece önem kazanmıştır.

Kurumsal iletişim, bir kurumun paydaşları nezdinde olumlu algılar oluşturması ve rekabetçi üstünlüğünü destekleme etkinliklerinin tek elde bütünleşik olarak planlama ve uygulama süreçlerini içeren bir çerçeveye sahiptir. Bu boyutlarıyla yönetim iletişimi, pazarlama iletişimi, örgütsel iletişim, müşteri ilişkileri yönetimi gibi ayrı yönetim süreçlerini belirli bir kurumsal felsefe, anlayış ve kimlik paralelinde bütünleştirmektedir.

Yönetim Yatırım Danışmanlık, deneyimli kadrosu ve derin tecrübesi ile Kurumsal İletişim alanında en güçlü yardımcınız olacaktır.

Yönetim İletişimi

Kurum içinde paylaşılan vizyonun geliştirilmesi,
Kurum liderliğinde güven oluşturulması ve devam ettirilmesi,
Süreç değişiminin başlatılması ve yönetilmesi,
Çalışanların motivasyonunun sağlanması.

Pazarlama İletişimi

Hedef kitlenin tutum ve davranışlarının belirlenen amaçlara yöneltilmesi,
Ürün satışının gerçekleştirilmesi için ürün satışını destekleyecek pazara yönelik iletişim yöntemlerinin tespiti ve uygulanması.

Marka Değerinin Korunması ve Yükseltilmesi

Kurumsal iletişimi oluşturan önemli öğelerden bir diğeri de markadır. Çünkü bireyler, ilk önce marka ile karşılaşmakta ve bu markanın sunduğu ürün ve hizmetler aracılığı ile bir kategoriye sokmaktadır. Kuşkusuz, kurumlar da – bireyler gibi- iletişime, her şeyden önce, adlarıyla, yani markalarıyla geçer. Marka imajının ve farkındalığının yaratılmasından sonra, oluşturulan marka değerinin korunması ve yükseltilmesi daha yüksek tüketici tercihi ve satın alma anlamına gelmektedir.

Bu hizmet kapsamında:

Markanın üstün özelliklerine ve yararına ilişkin bilgilerin geliştirilmesi,
Kurumsal imajı yapılandırarak, şirkete yönelik olumlu tutumların oluşturulması,
Rekabetçi iddiaların karşılanması (Şiddetli fiyat rekabetlerinde firmanın savunma yapmasının kolaylaştırılması),
Firmanın, distribütör ve dağıtıcı şirketler karşısında pazarlık gücünün yükseltilmesi
olarak özetlenebilir.

Kurumsal İletişim

Enerji

Hukuki Çözümler

Stratejik Çözümler

Avrupa Birliği

Özelleştirme

Yatırım

Yönetim

Proje Finansman